117 کانون فرهنگی هنری در استان ایلام، مجری طرح "مسجد کانون نشاط"، شدند
117 کانون فرهنگي هنري در استان ايلام، مجري طرح "مسجد کانون نشاط"، شدند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام خبر داد:

117 کانون فرهنگی هنری در استان ایلام، مجری طرح "مسجد کانون نشاط"، شدند

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، گفت: 117 کانون فرهنگي و هنري در استان ايلام، مجري کشوري طرح ملي اوقات فراغت " مسجد کانون نشاط "، شدند
شناسه خبر : 48704 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان ایلام، با بیان اینکه 117 کانون فرهنگي و هنري در استان ايلام، مجري کشوري طرح ملي اوقات فراغت " مسجد کانون نشاط "، شدند، گفت: براساس دستور العلمل ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  طرح ملی اوقات فراغت امسال با عنوان " مسجد کانون نشاط"،  در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، افزود:  در راستای اجرای این طرح نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، تفاهم  نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش منعقد نموده است تا کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت های این وزارت خانه در طرح اوقات فراغت بهره مند شوند .

 

وی، بیان کرد: براساس این تفاهم نامه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بایستی با مراجعه به سامانه نورینو وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت پایگاههای اوقات فراغت در این سامانه اقدام نمایند .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، یاد آور شد: اطلاع رسانی لازم در این خصوص به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان انجام گرفته است  و برنامه ریزی های لازم نیز در خصوص بازدید های حضوری و برگزاری نشست های آموزشی برای مدیران کانون ها نیز به عمل آمده است.

 

وی، در پایان از  مدیران کانون های فرهنگی هنری استان خواست تا در هر چه سریعتر نسبت به ثبت پایگاههای اوقات فراغت خود، هم در سامانه بچه های مسجد و هم سامانه نورینو وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند .

 

گفتنی است،  طرح ملی اوقات فراغت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، برگزار می شود .